poniedziałek, 21 lipca 2014

Od Diabla c.d. Revenge

Pocałowała mnie w policzek i pobiegła.Ruszyłem za nią.Nie miałem szans dogonić jej,więc odleciałem.Zobaczyłem z powietrza,że się rozgląda.Podszedłem ją od tyłu.
-Za kim się tak rozglądasz?
-Tu jesteś!-zaczęła się śmiać.
-Nie dogoniłbym cię na łapach to poleciałem.
-No tak.
Uśmiechnąłem się.Co chwilę się szczerzę...dziwne...Wylądowałem obok niej.Gdy tylko to zrobiłem bryza rozwiała moją grzywę.Wadera zaczęła się śmiać.Zbliżyliśmy się do wody na tak blisko,że mogłem ją ochlapać.
-Diablo!
Zaczęła mnie chlapać.
-Revenge....
Zaśmiałem się ponownie.
Oddaliśmy się dzikiej zabawie.Po chwili upadłem na piasek,a Rev zaczęła mnie chlapać.
-Co się nie ruszasz?
-Dobij mnie - zaśmiałem się. - Jeden zero dla ciebie.
Upadła na piasek obok mnie.
-Fajna jesteś.

Revenge?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz